Σε αχρηστία στα αμαξοστάσια παραμένουν τα περισσότερα
Οι περικοπές δρομολογίων στις οποίες έχει προχωρήσει τους τελευταίους μήνες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος εξυγίανσης του Οργανισμού, εκτός από το ότι έχουν αποκόψει ολόκληρες περιοχές της χώρας, έχουν προκαλέσει και τεράστια οικονομική ζημιά.
Αδιάψευστη απόδειξη αποτελεί η γραμμή της Πελοποννήσου, που απασχολούσε βαγόνια αποκλειστικά κατασκευασμένα για εκεί, για τα οποία το Δημόσιο, ο Έλληνας φορολογούμενος δηλαδή, ξόδεψε μια περιουσία για να τα αγοράσει.
Πρόκειται για 20 βαγόνια που παραγγέλθηκαν το 1997, παρελήφθησαν σταδιακά το 2003 και το 2004 και, ύστερα από κάποιες μετατροπές στις οποίες υποβλήθηκαν λόγω υπέρβασης φορτίου, μπήκαν κανονικά στην κυκλοφορία το 2006.
Το κόστος αγοράς αυτών των 12 τρένων έφτασε τα 200 εκατ. ευρώ. Το δρομολόγιο που εκτελούσαν ήταν η γραμμή της Πελοποννήσου (Κόρινθος – Τρίπολη – Άργος – Ναύπλιο – Καλαμάτα – Κυπαρισσία – Πύργος – Πάτρα).
Ήδη τα δύο από αυτά εστάλησαν για ανταλλακτικά, ενώ η διοίκηση του Οργανισμού αποφάσισε να αξιοποιήσει τα υπόλοιπα δέκα ως εξής: τα μισά στη γραμμή Πύργος – Κατάκολο – Ολυμπία, που χρειάζεται όμως το πολύ δύο τρένα και τα άλλα μισά στην γραμμή Ρίο – Πάτρα, στην οποία είναι αρκετό μόνο ένα τρένο.
Αδιάψευστη απόδειξη αποτελεί η γραμμή της Πελοποννήσου, που απασχολούσε βαγόνια αποκλειστικά κατασκευασμένα για εκεί, για τα οποία το Δημόσιο, ο Έλληνας φορολογούμενος δηλαδή, ξόδεψε μια περιουσία για να τα αγοράσει.
Πρόκειται για 20 βαγόνια που παραγγέλθηκαν το 1997, παρελήφθησαν σταδιακά το 2003 και το 2004 και, ύστερα από κάποιες μετατροπές στις οποίες υποβλήθηκαν λόγω υπέρβασης φορτίου, μπήκαν κανονικά στην κυκλοφορία το 2006.
Το κόστος αγοράς αυτών των 12 τρένων έφτασε τα 200 εκατ. ευρώ. Το δρομολόγιο που εκτελούσαν ήταν η γραμμή της Πελοποννήσου (Κόρινθος – Τρίπολη – Άργος – Ναύπλιο – Καλαμάτα – Κυπαρισσία – Πύργος – Πάτρα).
Ήδη τα δύο από αυτά εστάλησαν για ανταλλακτικά, ενώ η διοίκηση του Οργανισμού αποφάσισε να αξιοποιήσει τα υπόλοιπα δέκα ως εξής: τα μισά στη γραμμή Πύργος – Κατάκολο – Ολυμπία, που χρειάζεται όμως το πολύ δύο τρένα και τα άλλα μισά στην γραμμή Ρίο – Πάτρα, στην οποία είναι αρκετό μόνο ένα τρένο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου